پاورپوینت"اصول روابط عمومي نوين " 37 اسلاید

تعاريف روابط عمومي: ويژگي هاي روابط عمومي : کليد واژه هاي روابط عمومي: عناصر هنر- فن- فلسفه مديريت روابط عمومي فرايند است ارکان روابط عمومي: 6 اصل طلايي روابط عمومي: ج) مخاطب ضرورتهاي مخاطب پژوهي شناخت ويژگي هاي مخاطب الگوي آرماني ارتباط با مخاطب ويژپاورپوینت"اصول روابط عمومي نوين " 37 اسلاید|50497778|nol|اصول روابط عمومي نوين
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان پاورپوینت"اصول روابط عمومي نوين " 37 اسلاید آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.

تعاريف روابط عمومي:


ويژگي هاي روابط عمومي :


کليد واژه هاي روابط عمومي:


عناصر


هنر- فن- فلسفه مديريت


روابط عمومي فرايند است


ارکان روابط عمومي:


6 اصل طلايي روابط عمومي:


ج) مخاطب

ضرورتهاي مخاطب پژوهي


شناخت ويژگي هاي مخاطب


الگوي آرماني ارتباط با مخاطب


ويژگيهاي فرستنده:
استراتژي هاي روابط عمومي

ارتباط مؤثر و اثربخش چگونه ؟!




افکار عمومي براي نخستين بار در قرن هجدهم ميلادي معنا و مفهوم امروز خود را به دست آورد. براي نخستين بار سيسرون سياستمدار رومي که در سال 51 قبل از ميلاد مسيح در سيسيل اقامت داشت از دوست خود خواست وي را در آنچه در شهر مي گذرد در جريان قرار دهد. ماکياولي در قرن پانزدهم در کتاب شهريار توجه به افکار عمومي را در خصوص هنر تصاحب قدرت و حفظ آن مطرح کرد. اما اختراع چاپ و پيدايش پروتستان ها در قرن شانزدهم توجه به افکار عمومي را افزايش داد. اما به طور مستقيم افکار عمومي اختراع دموکرات هاي پارلماني جديد است. ابداع مفهوم افکار عمومي را به ژاک روسو نسبت مي دهند. ژاک نکر وزير دارايي فرانسه (لويي شانزدهم) واژه افکار عمومي را در سراسر اروپا گسترش داد. مطبوعات، کلام چاپ شده و مردان سياستمدار 3 عامل رشد و نمو افکار عمومي بودند.


با ظهور سرمايه داري تجاري، طبقه اجتماعي جديدي پيدا شد که بورژوازي لقب گرفت. فرد نه تنها از نظر ديني بلکه از نظر اقتصادي و سياسي هم به کنشگر آزاد تبديل شد. (ايجاد حيطه اقتدار عمومي)


واژه افکار در اصل به معناي نظر بوده است. مفهوم مخالف عقل. افلاطون نظر را جدا از علم و انديشه استدلالي مي دانست.


گابريل تارد که بنيانگذار افکار عمومي علمي است از پيدايش عموم در جامعه هاي معاصر سخن مي گويد و آن را به عنوان نوع مثبت تجمع در برابر توده که با عمل خشونت بار و نسنجيده مشخص مي گردد توصيف مي کند.


کولي مي گويد: افکار عمومي حاصل جمع ساده نظر افراد جدا از هم نيست بلکه يک سازمان، يک محصول همکاري ....


و.......



مطالب دیگر:
📃پاورپوینت کاربردهای اصطلاح‌نامه در آموزش و تحلیل اطلاعات📃پاورپوینت آموزش مقدماتی تجارت الکترونیک📃پاورپوینت فنون آموزش بهداشت📃پاورپوینت کانی📃پاورپوینت درباره قواعد عربی 2📃پاورپوینت درباره کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن📃تحقیق در مورد راهنمايي و توصيه هاي شترمرغ - دامپروری📃تحقیق در مورد ربا و شرایط تحقق آن📃تحقیق در مورد رله ها📃تحقیق در مورد رمزنگاري كليد عمومي وrsa 📃تحقیق در مورد رنسانس در اروپا📃تحقیق در مورد عنصر روبیدیم ( Rubidium )📃تحقیق در موردروابط موجر و مستاجر📃پاورپوینت درباره گردش آب و منابع آبی📃دانلود پاورپوینت درباره لیپو دیستروفی📃دانلود پاورپوینت کارگاه برنامه ریزی شهری📃پاورپوینت درباره معماری سازه و پیش تنیدگی📃پرسشنامه بررسی میزان رضایت مشتریان اینترنت adsl📃پرسشنامه ایجاد برند موثر📃دانلود پاورپوینت درباره قطبش📃پاورپوینت درباره مبانی سازمان و مدیریت(ويژه دانشجويان مقطع کارشناسی رشته مديريت)📃پاورپوینت درباره طبقه بندی از نظر زیستگاه📃دانلود پاورپوینت درباره علوم طبيعيّه📃پاورپوینت درباره کارگاه آموزش ضمن خدمت📃پاورپوینت درباره علل درونی و بیرونی رکود تمدن اسلامی